سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین اسپیکرهای بازی برای رایانه و کنسولها

اگر چه هدفون‌های قطع کننده اختلالات یا هدست¬‌های بازی می‌توانند تجربه جذابی از بازی‌ها ارائه دهند، اما باز هم با برخی از اسپیکرهای عالی بازی‌ها قابل مقایسه نیستند.  از این رو در این مطلب سعی داریم به معرفی بهترین اسپیکرهای مخصوص بازی بپردازیم تا از صدای خوب آن ها حین بازی لذت ببرید.

بهترین اسپیکرهای گیمینگ

این اسپیکرها نه تنها شما را از گذاشتن هدفون‌های اذیت کننده در طول چند ساعت بازی آزاد می‌کنند، بلکه یک ساب ووفر (بلندگویی که برای تولید مجدد صداهای بسیار کوتاه که از بلندگوهای معمولی قابل شنیدن نیست ، طراحی شده است) می‌تواند زمان اوج بازی، عناصر فیزیکی را به آن اضافه کند  . هر جفت اسپیکر خوبی را می‌توان به عنوان اسپیکرهای بازی در نظر گرفت، اما ویژگی‌های خاصی وجود دارند که باعث می‌شوند برخی اسپیکرها بهتر از بقیه باشند.اولین و مهم‌ترین نیاز صدای خوب است، که ارزان‌ترین ویژگی است که می‌توانید به‌راحتی به‌صورت آنلاین پیدا کنید. در ادامه به هرگونه صدا یا میزان صدایی اشاره کرده‌ایم، اما مطمئن باشید که هر یک از انتخاب‌های ما به بازی شما جانی دوباره خواهند بخشید.

بهترین اسپیکرهای گیمینگ موجود در بازار

یکی از مهم‌ترین مواردی که اسپیکرهای بازی را از اسپیکر کامپیوتر جدا می‌کند زیبایی آن است. اندازه اسپیکر نیز نقشی مهم بر عهده دارد، زیرا باید متناسب با بقیه اجزا باشند، اما بیشتر اسپیکرهای مخصوص بازی دارای نور RGB یا ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری هستند که به آن‌ها کمک می‌کند ظاهر “بازی‌سازی” به خود بگیرند. برای آن دسته افرادی که به دنبال چیزی با جذابیت و شگفتی کمتر هستند، گزینه‌هایی را ارائه کردیم که زمانی که خانواده‌ها وارد اتاق شدند مجبور نباشید آن‌ها را پنهان کنید.

Bose Companion 2 Series III

gaming speakers

برند Bose یکی از نام‌های قابل اعتماد در زمینه محصولات صوتی است و این مجموعه بلندگو سیستمی است که شما نیاز دارید تا صدا ها را فراتر از بلندگوهای داخلی لپ تاپ‌ها یا بلندگوهای متفرقه دیگر داشته باشید. این بلندگو ها باس‌ها را خراب نمی‌کنند و حتی در صدای بلند هم کیفیت بسیار خوبی خواهند داشت.

بلندگوهای Bose Companion 2 Series III اسپیکرهای اختصاصی بازی نیستند اما آنها را در بازی ، موسیقی یا هر نوع استفاده دیگر می توانید به کار بگیرید. آنها به هر لپ تاپ یا دسک تاپ قابل اتصال و تنظیم هستند و امکان دسترسی به هدفون یا هدست را درگاه آسان برای دسترسی بیشتر دارند.

Cyber Acoustics CA3810

اسپیکر گیمینگ Cyber Acoustics CA3810

بلندگوهای با قیمت اقتصادی، اغلب ویژگی‌های زیادی را برای کاربران باقی نمی گذارند ، اما این مجموعه 2.1 بلندگو بازی از Cyber Acoustics یک استثناست، این دستگاه دارای دو بلندگو 2 اینچی و ساب ووفر 5.25 اینچی با قیمت اقتصادی در میان گزینه‌های این لیست است.

در این بازه قیمتی، بهترین بلندگوهای بازی هستند که می توانید خریداری کنید. شما حتی می توانید آن را به چند دستگاه وصل کنید و میزان صدا یا سطح باس را با یک کنترل هدایت کنید و ساب ووفر دستگاه باید برای رسیدن به بهترین صدا در ارتفاع روی میز قرار بگیرد.

Harman Kardon SoundSticks III

اسپیکر مخصوص بازی

برند هارمن کاردن تقریبا برای عامه مردم شناخته شده است، محصولاتی که با هدف بازار گیمرها ساخته شده‌اند تقریباً به طور کلی به رنگ مشکی و سفید هستند ، اما این مجموعه بلندگوها از Harman ظاهری علمی تخیلی را از خود نشان می‌دهد، این کیت با داشتن دو بلندگو ماهواره‌ای که چهار بلندگو 1 اینچی دارند و یک ساب ووفر 6 اینچی، قدرت بالایی دارد که بیش از صدای کافی برای پر کردن فضای یک اتاق است.

شما می‌توانید انتظار صدای واضح و شفاف را از این بلندگوها داشته باشید ، اما آنچه در واقع قیمت این دستگاه را توجیه می‌کند ، طراحی چشمگیر آن است. پلتفرم آن توسط جونی آیو از اپل طراحی شد و یک جایگاه دائمی در موزه هنرهای مدرن کسب کرد و داشتن ساب ووفر این دستگاه قدتمند روی میز شما باعث افزایش لذت بازی و ارائه یک مکالمه عالی خواهد شد.

Logitech LightSync 560

اسپکر سه تکه لاجتیک

اگر به سبک RBG علاقه داشته باشید و زیبایی دستگاه نیز برایتان اهمیت داشته باشد، بلندگوهای LightSync Logitech گزینه خارق العاده‌ای است. همانطور که از نام آن برمی‌آید، هر دو بلندگو ماهواره ای دارای چراغ های داخلی هستند که بر اساس آنچه که شما بازی می‌کنید (در بازیهای پشتیبانی شده) تغییر رنگ می‌دهند.

تنظیم آسان از طریق بلوتوث ، USB یا اتصالات aux ، دو بلندگو و ساب ووفر قادر به پخش صدای با کیفیتی هستند. اگر حتی به لوازم جانبی مخصوص بازی بیشتری نیز احتیاج دارید ، می‌توانید این اسپیکرهای بازی را که همراه با ماوس و موس پد بهم وصل شده است تهیه کنید.

اسپیکر Razer Leviathan

اسپیکرهای گیمینگ ریزر

شرکت Razer به دلیل ساخت وسایل بازی با کیفیت بالا شناخته شده است و اسپیکرهای بازی Razer Leviathan نیز از این قاعده مستثنی نیست، این سیستم صوتی و دسته کوچک موسیقی با ساب ووفر خود صدای قدرتمندی را به وجود می‌آورد و از ویژگی 5.1 صدای فراگیر که به راحتی یک مانیتور رایانه شخصی را پشتیبانی می کند برخودار است.

7. اسپیکر Razer Nommo Pro

خرید اسپیکر گیمینگ

اگر پول برایتان مهم نیست و می‌خواهید بهترین اسپیکر گیمینگ بازار را داشته باشید، اسپیکرهای Razer Nommo Pro هم زیبا و هم صدای بی‌نظیری دارند. این مدل دارای تنظیمات 2.1 با دو اسپیکر ماهواره‌ای و یک ساب ووفر عالی است، اما این اسپیکر برای دسکتاپ‌ها یا لپ‌تاپ‌های بازی گزینه ایده آلی به شمار می‌رود. بعلاوه، اسپیکرهای ماهواره‌ای فضای بسیار کمی روی میز شما را به خود اختصاص می‌دهند، و نور RGB ظریف از طریق برنامه هوشمند موبایلی به‌راحتی و کاملاً قابل تنظیم است.

اسپیکرهای Razer Nommo Pro بسیار گران بوده و قیمت آن‌ها تقریباً 600 دلار است. همچنین پیدا کردن آن‌ها در این دوره بسیار سخت است. اگر یکی از این اسپیکرها را پیدا کردید، و پول کافی دارید، در اسرع وقت آن را خریداری کنید.

8. اسپیکر Razer Nommo Chroma

مشخصات اسپیکر گیمینگ ریزر نومو کروما

اگر پول کافی برای خرید Razer Nommo Pro ندارید، و اگر می‌توانید از ساب ووفر اختصاصی آن دست بکشید، گزینه دیگری را پیش روی شما قرار داده‌ایم. تنها با 150 دلار می‌توانید Razer Nommo Chroma را خریداری کنید که ارزش بالایی دارد. باز هم شما دو اسپیکر ماهواره‌ای جذاب را با نور RGB قابل تنظیم در دسترس خواهید داشت. اگرچه ممکن است ساب ووفر نداشته باشید، اما این اسپیکرهای بازی ویژگی‌های عالی را بدون صدمه به حساب بانکی به هر تنظیمات بازی‌ای اضافه می‌کنند.

 

نظر شما درباره اسپیکرهای معرفی شده چیست؟ کدامیک را بیشتر می پسندید؟ نظر خود را با ما و سایر همراهان این وبلاگ درمیان بگذارید.