سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین کیبوردهای مناسب برای تایپیست ها

بهترین کیبورد مخصوص تایپ

در این مطلب قصد داریم تا با بهترین کیبوردهای مناسب برای تایپ کردن آشنا شویم. کیبورد کامپیوتر انواع مختلفی دارد که هرکدام با توجه به ویژگی‌های آن کاربرد متفاوتی دارد. یکی از این کاربردها تایپ است که ویژگی‌های مخصوص به خود را در یک کیبورد مناسب نیاز دارد.

بهترین کیبورد مخصوص تایپ

برای این که یک کیبورد برای تایپ مناسب باشد، باید ویژگی‌های خاصی را داشته باشد.در ادامه با ویژگی‌های کیبورد های مخصوص تایپ کردن آشنا می‌شویم    .

راحتی کیبورد

اگر شما یک تایپیست هستید و به دنبال کیبورد جدیدی برای انجام کار خود می‌گردید، می‌دانید که برای تایپ سریع دستان شما در موقعیت ثابت Home Row بر روی کیبورد قرار می‌گیرد و تنها با حرکت انگشتانتان به تایپ خواهید پرداخت. به همین دلیل کیبورد انتخابی شما باید دستان شما را در موقعیت راحتی برای قرار گیری در محل خود نگه دارد.

برخی از کیبوردها دارای استراحتگاه مچ دست هستند که با قرار گرفتن دست شما بر روی آن‌ها به راحتی می‌توانید تا انگشتان خود را بر موقعیت مشخص شده قرار دهید و مشغول تایپ شوید.

مکانیزم کار کیبورد

نکته قابل توجه بعدی در بهترین کیبورد مخصوص تایپ کردن مدل دکمه‌ها و سوییچ‌های کیبورد است. اکثر کیبوردها از سوییچ‌های مکانیکی با دکمه‌هایی با ارتفاع متوسط استفاده می‌کنند. اما ممکن است که این مدل، انتخاب مورد پسند و انتخابی شما نباشد. کیبوردهای مکانیکی تجربه تایپ بهتر و بازخورد لذت‌بخش‌تری را به کاربر ارائه می‌دهند و به این دلیل برای تایپ بهتر هستند؛ در عین حال کیبوردهای مکانیکی واکنش‌پذیری سریع‌تری را نسبت به دستورات شما داشته و لگ ورودی کمتری دارند، به همین دلیل است که یک کیبورد گیمینگ حرفه‌ای از سوییچ مکانیکی استفاده می‌کند.

کیبورد وایرلس یا سیمدار

قابلیت‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند در تجربه استفاده شما از کیبورد تأثیرگذار باشند؛ به عنوان مثال انتخاب کیبورد بر اساس نوع اتصال آن

بک لایت کیبورد

قابلیت دیگر حائز اهمیت در این کیبوردها، وجود یا عدم وجود بک لایت کیبورد است. این مورد، در مواقعی که در محیط کم نور مشغول به کار هستید یک قابلیت بسیار پرکاربرد به شمار می‌رود. اما اگر در محیطی کار می‌کنید که از نور کافی برخوردار است، نیازی به این قابلیت نخواهید داشت اما همچنان داشتن بک لایت می‌تواند در مواقعی که به صورت اتفاقی در یک محیط کم نور مشغول به کار هستید کمک زیادی به شما بکند.

 

بهترین اسپیکرهای بازی برای رایانه و کنسولها

بهترین کیبورد های مخصوص تایپ

در ادامه تعدادی از کیبوردهای مناسب برای تایپ کردن را به شما معرفی می کنیم.

کیبورد بیاند مدل BK-7100 RGB

بهترین کیبوردهای مناسب برای تایپ کردن

کیبورد بیاند مدل BK-7100 RGB یک کیبورد ساده در عین حال با کیفیت است و برای استفاده ی روزمره و انجام کار‌های عادی شما مناسب خواهد بود. از ویژگی‌های بسیار خوب این کیبورد نور پس زمینه‌ی آن است که کار شما را در تاریکی راحت کرده است.

 

کیبورد TOMOKO

کیبورد مخصوص تایپ

این کیبورد که یکی از کیبوردهای مکانیکی است که در بالا برخی از ویژگی های آن را بیان کرده ایم که این کیبوردهای مکانیکی در مقایسه با کیبورد های معمولی بهتر است. این کیبورد در مقایسه با سایر کیبوردهای مکانیکی قیمت مناسب تری دارد.

این کیبورد به دلیل مکانیکی بودن برای تایپیست ها مناسب است. از طرفی این کیبورد به این دلیل که دارای نور پس زمینه نمی باشد ممکن است برای بسیاری جذاب نباشد. از طرفی یکی دیگر از ویژگی های آن ضد آب بودن آن می باشد و علاوه بر آن دارای سواخ هایی برای خروج آب و مایعات می باشد و ضد شوک است.

 

کیبورد Razer BlackWidow Tounament Edition Chroma

کیبورد مخصوص نوشتن

این کیبورد برای تایپیست ها مناسب می باشد و هرکلید قابلیت فشردن تا 80 میلیون بار را دارد. این کیبورد محصولی از کمپانی ریزر است ودارای رابط صدا و نور نیز می باشد. این کیبوردها دارای طول عمر بالا بوده و به نسبت کارایی که دارد دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. کاربران انواع کیبورد ریزر را بیشتر به عنوان کیبوردهای گیمینگ می شناسند اما این مدل یکی از بهترین کیبوردهای مخصوص تایپیست هاست.

کیبورد لاجیتک K830

کیبورد مخصوص تایپ

لاجیتک K830 یک کیبورد تاچ پد دار است که در اصل برای استفاده و کنترل تلویزیون‌های هوشمند طراحی شده‌است؛ اما با توجه به داشتن دکمه‌های بسیار نرم و روان و وجود تاچ پد که امکان استفاده از میانبرهای تاچ پد ویندوز و MacOS را به شما می‌دهد، یکی از بهترین کیبورد های مخصوص تایپ محسوب می‌شود. این کیبورد نیز دارای نورپردازی بک لایک است و از نرم‌افزار Logitech Options پشتیبانی می‌کند.

کیبورد مدل Pv_k118

بهترین کیبوردهای مخصوص تایپ و نوشتن

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که کیبورد خود را با خود به محل کار یا دانشگاه می‌برید و دنبال محصول کم جا و سبک هستید این گزینه کاملا برای شما مناسب است. این کیبورد وزن بسیار سبکی دارد و می‌توانید به راحتی آن را تا کنید و در هر جایی قرار دهید. علاوه بر این کلید‌های این کیبورد شیک و زیبا نیز بسیار نرم بوده و کار با آن بسیار راحت است.

سخن آخر

در هنگام خرید کیبورد مخصوص تایپ، خودتان را با مدل‌های مختلف آن گیج نکنید و حساسیت زیادی نشان ندهید. با استفاده از راهنمای خرید کیبورد لیست نکات مهم و توقعات خود را از کیبوردتان گوشه‌ای یادداشت کنید و سپس با توجه به آن‌ها بهترین گزینه را به راحتی برای خود انتخاب کنید و مطمئن باشید که با این روش بهترین خرید را خواهید داشت.

برای مشاهده مطالب بیشتر درباره گجت های دیجیتال و لوازم جانبی به صفحه اصلی وبلاگ ما سر بزنید.